dilluns, 28 de març del 2011

VISITA A L'ABOCADOR COMARCAL

El passat dimarts 22 de març, els alumnes de cicle superior han anat a visitar l'abocador comarcal situat a Pedret i Marzà.
Allà han pogut veure el camí que segueixen les deixalles un cop les deixem als contenidors.
La bàscula per pesar els camions.
Deixalles empaquetades.
 L'abocador
 Depurant els lixiviats.
 Piscina de lixiviats.
 Aquí transformen els gasos
 La deixellaria
 Taller de recilatge
      Tots a la bàscula
 Hem superat 1 tona!


5 comentaris:

Carla ha dit...

Em va agradar molt anar a l'abocador tot i que feia pudor

Anònim ha dit...

Em va agradar anar a l'abocador, però feia moolta pudor.

caballeta ha dit...

vaig apendre molt , lo que no m'ha va agradar va ser aquella pudor terriple

Ava ha dit...

vam aprendre molt però feia masa pudor, tots ens vam pesar i vam jugar el final dei dia tots estavem cansats.

alba ha dit...

A mi em va agradar però feia MOLTA pudor.