divendres, 28 de gener del 2011

ASSEMBLEA "ELS BONS AMICS"

Avui, degut al mal temps, no hem pogut fer els quilòmetres de solidaritat per recollir diners per la ONG Save the children. Ho hem ajornat per un altre dia que faci bon temps. Ja us informarem!


El que sí que hem pogut fer és l'assemblea "ELS BONS AMICS".

Els nens i nenes d'Educació Infantil han representat un conte on diferents animals compartien el menjar entre ells, com a bons amics. Ho han fet molt bé!

A cicle inicial han fet una sopa de l'amistat, on hi han posat molts ingredients.

A cicle mitjà han explicat què és per ells l'amistat.

I els alumnes de cicle superior han mostrat les qualitats que han de tenir els bons amics.

Al final de l'assemblea els nens i nenes d'educació infantil ha repartit pastanagues a tots els alumnes de l'escola, com a bons amics.

1 comentaris:

Ava ha dit...

el dia de la pau va ser molt xulu, per que a la esamlea els nens petits van ferun obra de teatre que hi surtian conills,cavalls...
jo em vaig fer mal a la cama i no vaig correr però vaig enimar,el meu germa va quedar 2 despres den Kinan.