divendres, 1 de febrer del 2008

TALLERS DE PARES

DURANT EL SEGON TRIMESTRE, ELS NENS I NENES HEM FET ALGUNS TALLERS AMB L'AJUDA DELS PARES. ENS ENCANTA QUE VINGUEU A L'ESCOLA!!
AQUESTS SÓN ELS TALLERS:

LA MARE D'EN KINAN DE P5 ENS VA EXPLICAR UN CONTE EN ÀRAB, ENS VA ENSENYAR L'ABECEDARI I VAM ESCRIURE EL NOSTRE NOM (SÓN LLETRES MOLT DIFERENTS DE LES NOSTRES!)


EL PARE DE L'ANNA, DE P3, ENS VA ENSENYAR UNA TÉCNICA DE PLÀSTICA. VAM FER UN DIBUIX AMB RELLEU, OMPLINT-LO AMB UNA PASTA FETA AMB COLA I PAPER DE VÀTER. HA QUEDAT XULÍSSIM!


EL PARE D'EN JOSEP DE P4 ENS VA CONVIDAR AL SEU RESTAURANT, VAM TASTAR 30 FRUITES DIFERENTS AMB XOCOLATA DESFETA. PER LLEPAR-SE ELS DITS!!

3 comentaris:

estrella ha dit...

Trovo que ens o vam passar molt be les peres eren molt xules jeje jo mi vaig disfressar mo vaig passar molt be...

Miquel ha dit...

Penso que aquests tallers han de ser molt interessant. Com ho és obrir l'escola a la participació de tothom. M'apunto la idea

SANDRA ha dit...

En Miquel m'ha tret el comentari de la boca...jo també us volia dir que trobo genial la idea dels tallers. Els nens s'ho passen molt bé i fan algo diferent i els pares es senten part de l'escola. Un 10! seguiu així guapes!!!