divendres, 4 de febrer del 2011

DIA DE LA PAU

Avui hem celebrat el dia de la Pau a la ZER Tramuntana.

Tots els nens i nenes de la ZER, les mestres i els mestres i pares hem fet curses solidàries.

Hem obert les guardioles de les 4 escoles i en total hem recaptat 457,50 euros, per Save the Children i Haití!!

Per acabar la celebració hem cantat cançons sobre la pau i els bons amics.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Amb la col·laboració de fruites Núria.

Els dinamitzadors de la ZER!
5è ja està a punt per començar!
Els nens i nenes de 4t
Nens i nenes de 3r, preparats, llestos... ja!
Els nens i nenes de 2n
Els nens i nenes de 1r
P5 ha fet una volta sencera.
P4 a punt per la cursa
Els de P3 preparats per córrer.
Educació infantil cantant
Cicle incial cantant
Cicle mitjà i superior cantant.
Comptant els diners

6 comentaris:

foqueta27 ha dit...

va ser molt divertit però hem vaig cansar una mique

caballeta ha dit...

El dia de la pau va ser molt divertit ,pero lo que no m'ha va agradar va ser correr. I la asamblea també va sortir molt bé i , m'ha va agradar molt la obra de teatre de els nens petits.





Paula

zinnia ha dit...

El dia de la pau vam recaudar vestans diners, però en podriem haver recaudat més
ADEUUUUUUUU!!!!

lucia ha dit...

El dia de pau vam recaudar vastants diners i estic molt contenta.

Estel ha dit...

ens ho vam passar molt be però ens vam cansar.

Carla ha dit...

Hem va agradar molt el dia de la pau
perque va ser molt divertit,pero també hem vaig cansar molt